گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد زائران رضوی در بازگشت به شهر‌های خود تعجیل نکنند | جاده‌های خراسان رضوی لغزنده است (۳ خرداد ۱۴۰۳) راهبرد شهیدجمهور برای چالش‌های زیست محیطی گره‌گشایی دیپلماتیک بود ارائه بیش از ۶۸۰۰ خدمت درمانی به حجاج ذخیره ۲ ماهه شیرخشک در کشور
سرخط خبرها

۴۵۰ زائر پیاده معلول در دهه آخر صفر به مشهد سفر کردند

  • کد خبر: ۱۲۹۴۷۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
۴۵۰ زائر پیاده معلول در دهه آخر صفر به مشهد سفر کردند
آیین تجلیل از خیرین پویش حریم عشق رضوی برگزار شد. مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۴۵۰ زائر پیاده معلول در دهه آخر صفر به مشهد سفر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر مسعود فیروزی در نشست تجلیل از خیرین نیکوکار دهه پایانی صفر بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به اقدامات این اداره کل برای زائران تحت پوشش این سازمان گفت: در ایام دهه پایانی صفر و با کمک خیرین توانستیم ۱۲۰۰ نفر را در مرکز پالیزکاران مستقر کنیم.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۵۰ نفر از افراد دارای معلولیت و خانواده شان از سرخس پیاده به سمت مضجع شریف رضوی آمدند. 

فیروزی اظهار کرد: در همین ایام، روزانه ۵ هزار غذای گرم توزیع نیز توزیع شد. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی متذکر شد: همه این اقدامات در قالب کمک خیرین عزیز شکل گرفت و تعامل مردم و مسئولین در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

شتابدهنده اجتماعی در مشهد لازم داریم

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت های مشهد در حوزه مدیریت آسیب های اجتماعی گفت: در حال حاضر به یک شتابدهنده اجتماعی در این شهر احتیاج داریم.

وی ادامه داد: در کنار این شتابدهنده، باید به پردیس های توانمندسازی مددجویان و خانواده ایشان نیز پرداخته شود تا اوقات فراغت، آموزش و یاد گیری و بهره مندی از پتانسیل های اجتماعی جامعه هدف بهزیستی نیز پربارتر شود.

قادری چرایی انتخاب مشهد برای حوزه های مذکور را اینطور عنوان کرد و گفت: ظرفیت هایی که مضجع شریف امام رضا(ع) در این شهر خلق کرده است آنقدر زیاد است که جامعه هدف ما نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->